جمعه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۹

جس مسلمان سنی نے شعیہ عورت سے شادی کی اس کے بچے حرامی ہوتے ہیں


یہ خبیث رافضي شیعہ ہے جواپنے فرقہ کے دین پر چل رہا ہے جونکاح متعہ کوحلال قرار دیتے ہیں جسے اسلام نے حرام کیا ہے ،

یا پھر یہ فاسق قسم کا لوگ ہے ، جواپنی خواہش پوری کرنے کے لیے اسے فرصت سمجھتے ہوئے اس پر عمل کررہا ہے ، اوریا پھر یہ اس کے حکم سے جاہل ہے
کیونکہ متعہ کا مقصد ہی مستی نکالنا ہوتا ہے ۔

شعیہ یہودیوں سےملتےجلتےہیں۔

بلکہ یہ فتنہ تویہودیوں کی ہی پیداوارہے حضرت عثمان رضی اللہ تعالی عنہ کی شہادت انہی رافضیوں نے ہی کی ہے۔

بات متعہ کی ہورہی تھی تومیرےدوست بات یہ ہے کہ اہم شےتوعقیدہ ہوتاہےمتعہ توایک ثانوی چیز ہے۔

کیونکہ حضرت عمرفاروق(رضی اللہ تعالی عنہ)نےاس کوحرام قراردیا۔

یہ شعیہ رافضی توحضرت عمرفاروق رضی اللہ تعالی عنہ بلکہ حضرت ابوبکرصدیق رضی اللہ تعالی عنہ اورحضرت عثمان رضی اللہ تعالی کی خلافت کومانتےہی نہیں ہے۔

انکاکلمہ بھی یہی ظاہرکرتاہےکہ علی رضی اللہ تعالی عنہ بلافصل خلیفہ ہیں(نعوذباللہ)۔

کچھ کتابیں جوکہ شیعہ(رافضی)کی ہیں اورانکاعقیدہ ان سےظاہرہوتاہےوہ مسلمان کہلانےکےبھی روادارنہیں ہیں۔

ہماراتوایمان ہے کہ حضوراکرم(صلی اللہ علیہ والہ وسلم)کےبعدکوئي نبی نہیں وہ نبی آخرزمان ہیں۔

لیکن شعیہ (رافضیوں)کےہاں جوامامت کاعقیدہ ہے۔

وہ سراسرختم نبوت(صلی اللہ علیہ والہ وسلم) کےخلاف ہے۔

میں یہ چیلنج تمام شعیوں کوکرتاہوں آج تک تمام بڑے علماء نےبھی یہی چیلنج کیاہے ۔

کہ وہ اپناعقیدہ ختم نبوت کاپیش کریں۔

اورتمام شیعےہی رافضی ہیں کیونکہ جونیچےان کےعقائدپیش کئےجارہےہیں ۔

جوکہ انکی معتبرکتابوں میں جوکہ انکےپڑھنےکاجزایمان ہیں ان سےہی لیئےگئےہیں۔
عقیدہ شعیہ رافضی :جس نے ایک دفعہ متعہ کیا اسکا درجہ حضرت حسن رضی اللہ عنہ کے برابر۔

جس نے دو دفعہ متعہ کیا اسکا درجہ حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ کے برابر۔

جس نے تین دفعہ کیا اسکا درجہ حضرت علی رضی اللہ عنہ کے برابر۔

جس نے چار دفعہ متعہ کیا اسکا درجہ حضرت محمدصلی اللہ علیہ وسلم کے برابرہو جاتاہے ۔ (معاذاللہ ) (بحوالہ:برہانِ متعہ ثوابِ متعہ ص 52
ابوزرقاوی بلوچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر